Saturday, July 9, 2011

bersih dan anwar

Semasa peristiwa perhimpunan haram semalam oleh kaum2 pengkhianat Agama,  Bangsa dan Negara, saya berada di Jalan Raja Laut dan sekitar Jalan Tengku Abdul Rahman. Seperti jurugambar yang lain, saya menyertai dan menyaksikan kejadian2 perhimpunan semalam. Anehnya, mereka2 kaum pengkhianat ini dengan sengaja menaikkan kemarahan pihak Polis dengan cacian, makian dan umpatan, sedangkan pihak Polis hanya mendiamkan diri tetap berada ditempat yang ditugaskan sehingga puak2 ini menyerbu untuk melepaskan kepungan dan sekatan Polis. Langsung tidak ada keganasan berlaku tetapi apabila membaca Blog2 pembangkang, Malaysiakini dan lain2 , ceritanya seperti huru hara yang amat dahsyat. Nampak sangat pembohongan berlaku dipihak pembangkang, bukti mereka mempunyai niat yang amat jahat, situasinya sama seperti yang berlaku di negara2 arab dan lain2 , plot dan kaedahnya sama sahaja.

Satu keajaiban ialah, 90% adalah daripada orang2 melayu, selebihnya kaum cina dan india, jika adapun , mereka tidak agresif dan lebih berdisiplin, sedangkan orang2 melayu seperti dirasuk iblis dan syaitan. Di depan mata kepala, saya melihat beberapa daripada mereka membawa pisau lipat (telah ditangkap Polis). Inikah janji untuk melakukan demonstrasi tanpa keganasan dan bersikap seperti penjenayah. Terlebih ajaib ialah, ada beberapa kerat rakyat Indonesia turut serta berdasarkan bahasa dan tutur kata.

Menurut kawan saya yang berada di Masjid Jamek, ketika anwar yang dikatakan cedera, sebenarnya kejadian itu berlaku tanpa bertempur dengan Polis, persoalannya, macamana anwar boleh cedera, sedangkan PKR dengan sengaja merempuh sekatan Polis, dan anwar berada dibelakang penyokong PKR.

Demi ALLAH, sudah terang lagi bersuluh, anwar sememangnya pembohong besar lagi munafik, ciri2 terdapat pada anwar seperti seorang syaitan dan wajahnya seiras dengan salman rushdie.

Kaum khawarij ini pasti gagal kerana nawaitu mereka yang jahat lagi busuk, tidak akan mendapat Keredhaan ALLAH.Lebih menghairankan, kelibat Hadi Awangpun ada, yang lucunya, beliau bukannya mempunyai fizikal yang sihat dan kuat. Terlebih afdal beliau berdakwah menegakkan Tauhid, ciri2nya sebagai Ulama sudah punah dan musnah, lagipun bukan semua ahli PAS bersetuju dengan perhimpunan haram ini kerana agendanya terlebih jelas untuk memecah belahkan orang2 Melayu dan kaum Muslimin.

Semuga ALLAH turunkan kebinasaan kepada mereka2 yang berniat untuk merosakkan Islam dan Negara kita.

Wallahualam

2 comments:

  1. buruk sangat perangai DSAI ni,pelakon tersohor dan tukang provok yang tersohor

    ReplyDelete
  2. salam

    Saya yang pernah ke MCKK, sekolah yg juga anwar pergi, kes2 jambu memang terkenal dikalangan senior MCKK (tak ramai-bbrp kerat), anwar adalah salah seorang yg simpan jambu di mckk...geli apabila mengingatkan kerana sy dan rakan2 pengawas pernah menangkap hidup senior dan junior sedang melakukan perbuatan seks oral....jijik betul

    ReplyDelete