Friday, September 30, 2011

Sifat Iblis Bongkak dan Angkuh-Bodoh lagi sombong Lim Guan Eng

Salam bagi yang Mengucap Dua kalimah Syahadah

Kenyataan Mat Sabu dan Guan Eng, sama senada, bodoh lagi sombong. Kedua2nya adalah ciri2 iblis laknatullah. Mula mula menafikan kenyataan dan bukti media, selepas ditayangkan dan diedarkan, mendakwa fitnah media UMNO dan BN. Apalah punya tahap kedangkalan akal fikiran, sudahlah muka kedua2 mat sabu dan guan eng nampak bodoh dungu, sikap tutur kata lagi memnampakkan kebodohan dan kedunguan tahap maksimum.

Saya jarang menggunakan kata2 kesat didalam semua Blog2 saya mahupun FB, tetapi bagi mat sabu dan guan eng, adalah pengecualian.

Apabila sudah terbukti keceluparan dan kenyataan, kenapa salahkan media. Bukankah Malaysia mempunyai kebebasan media yang diamalkan oleh kerajaan, jika tidak, sudah lama MalaysiaKini, MalaysianInsider, BuletinPAS, HarakahDaily dan lain2, sudah lama ditutup Kerajaan BN. Lagipun, banyak sangat apa yang ditulis oleh media pembangkang adalah tuduhan liar semata mata tanpa bukti, apatah lagi saksi. 

Lihat sahaja, kes saman Tajudin Ramli keatas Malaysian Insider, akhirnya kes selesai diluar Mahkamah, kerana ketiadaan bukti dan berita palsu oleh Malaysian Insider. Jika saya, teruskan sahaja saman beratus juta tersebut, boleh digunakan wang tersebut mendirikan empayar perniagaan bangsa Melayu Islam.

Lagi menunjukkan bodoh sombong mat sabu dan guan eng ialah, sudahlah terang lagi nyata kesalahan, mahu pula saman media yang menyebarkan kebenaran. Mohon maafpun tiada unsur2 ikhlas. Itulah ciri2 yahudi nasrani yangada pada diri yang bernama guan eng. Dari dahulu sehingga sekarang, buka mulut sahaja sudah berbau bangkai khinzir yang busuk, tidak ada kejujuran apatah lagi keikhlasan.

Hanya melayu yang sama bodoh dungu sahaja yang menyokong manusia seperti mat sabu dan guan eng. 

CAT, cekap amanah telus ???? Jangan baca begitu, baca CAT, kucing, haiwan yang menunjukkan kealiman tetapi tetap jahat mencuri......

Wallhualam

Hidup Islam, Hidup Melayu , Hidup UMNO

No comments:

Post a Comment