Tuesday, June 28, 2011

Ambiga, Bersih, DAP, Komunis

Salam untuk semua yang mengucap Dua Kalimah Syahadah

Letih untuk memperingatkan orang2 Islam berbangsa melayu, betapa bodoh dan dungu tahap terendah masih mempercayai seseorang yang secara terangan2 memusuhi Islam dan Melayu seperti Ambiga, DAP dan Komunis. Apakah yang susahnya untuk membaca gerak geri mereka melainkan mereka dari kalangan bangsa Melayu berugama Islam jahil Sejarah dan jahil Ugama tahap paling bodoh.

Bukannya susah sangat untuk membaca kegiatan dan rancangan mereka2 ini, setiap sesuatu yang mengancam dan memperbodohkan orang melayu , mesti berlatar belakangkan DAP dan seumpamanya seperti Majlis Peguam, Ambida, PSM, PKR dan paling bodoh lagi sombong ialah PAS.

PAS bukanlah memperjuangkan Islam melainkan untuk memenuhi nafsu keduniaan mereka , kerana itulah, usaha mereka untuk memperjuangkan Islam, (kononnya) tidak akan berjaya dan semakin menampakkan kegagalan dan tembelang sebenarnya

Segala tulisan saya mengenai DAP dan pertubuhan Kristian sudah terbukti hari ini, tidak perlu lagi saya ulangi, semua nya akan terbongkar tidak lama lagi, malangnya, masih ada golongan melayu yang masih mempercayai dan mempertahankan golongan yang secara jelas memusuhi Islam.

Ingatlah, hasil tangan kita akan menjadi sejarah, samda baik atau buruk, jangan nanti anak cucu akan kencing di kubur kita kelak kerana kesilapan kita menyebabkan bangsa melayu dan Islam hancur musnah kerana ketamakan golongan pengkhianat ini

No comments:

Post a Comment