Friday, February 11, 2011

Kerajaan Selangor-Dua Mesyuarat Exco ?

Salam untuk semua yang mengucap Dua Kalimah Syahadah !


Memang aneh dan ajaib, tidak pernah ada mana mana negeri di dalam Malaysia ada dua mesyuarat berasingan diadakan berasingan ahli exco dan Setiausaha Kerajaan Negeri. Apabila kejadian ini berlaku, pertama didalam fikiran ramai ialah khalid dan exco memang mempunyai agenda tersembunyi supaya tidak terdedah rancangan mereka kepada rakyat. Apa agenda dan rancangan, terserahlah kepada keadaan untuk didedahkan. Setiausaha Kerajaan Negeri sudah tentu tidak mengetahui apakah rancangan PKR dan DAP untuk negeri Selangor melainkan sudah tentu sesuatu yang jahat dan keji akan dilakukan, sebabnya, sekiranya rancangan baik , sudah tentu khalid dan konco-konco dari DAP akan berbangga memberitahu kepada semua rakyat.


Kerja menyembunyikan sesuatu daripada rakyat adalah sesuatu yang tidak wajar, selain ianya adalah mesyuarat untuk mempergunakan agensi kerajaan untuk kepentingan politik mahupun agihan kekayaan diantara mereka.


Hari ini sahaja didalam hanya kira kira 11 bulan berkuasa pembangkang berkuasa di Perak, terdapat ramai jutawan segera daripada DAP dan PKR dan ianya sudah ada didalam penyiasatan SPRM . 


Pembangkang berpolitik untuk kepentingan sendiri, maka itulah mereka akan mempergunakan segala gala untuk berkuasa semata mata mengumpul kekayaan dan kekuasaan, macamlah boleh hidup 100 tahun lagi.


Lupakah mereka, maut tiba bila bila masa sahaja. Bila sudah bersongkol dengan DAP kafir komunis laknatullah  tu, maka tunggulah bala menimpa keluarga.


Hari ini saya menghantar anak ke Hospital untuk fisiologi, ada seorang pompuan tu membaca harakah serakah, sudah tentu penyokong PAS, tapi tidakkah terfikir didalam fikiran dan sanubarinya bahawa ia sedang menikmati hasil usaha UMNO dan BN selama ini, tetapi didalam masa yang sama menentang orang yang memberi kebaikan mereka sekeluarga. 


Inilah dikatakan hipokrit dan dayus


Salam

No comments:

Post a Comment