Thursday, April 21, 2011

DAP adalah kongsi gelap cina dan bekas komunis

Salam

Sebenarnya saya sudah menyatakan daripada dahulu lagi bahawa bukan sahaja kes tbh, malahan sebenarnya ahli dan pendokong DAP adalah ramai daripada kalangan samseng, gangster dan bekas penyokong parti komunis malaya pkm, yang diharamkan dan membunuh ribuan orang melayu sebelum dan selepas merdeka.
Generasi muda sekarang bukannya tahu atau lebih seronok untuk berhibur dan dihiburkan oleh media TV dan surat khabar/majalah dan dilalaikan oleh para wartawan wartawan dan penerbit dari RTM, TV3, TV7, TV8, ASTRO, majalah majalah serta konsert , semua ini melalaikan dan menyebabkan orang melayu lemah daya fikiran dan tiada kesedaran kepentingan perjuangan hak dan kedudukan orang melayu.
Saya tidak dapat lihat apakah pemuda UMNO lakukan selama ini, mereka lebih kepada politiking daripada kesedaran keseluruhan tahap pemikiran orang melayu khususnya generasi muda.
Pernah saya melihat generasi muda orang melayu tidak mempedulikan nasib orang melayu, asalkan dia mendapat hajatnya yakni berseronok , berhibur dan bermaksiat.
PAS yang mendakwa parti Islam, pernahkah melakukan kerja dakwah selain sering melakukan ceramah, usrah atau tarbiah yang bukan sahaja mengajarkan ilmu malahan menyelitkan sifat kebencian melampau terhadap UMNO tanpa sebarang bukti dan saksi. Saya baru baru ini menyelit di sebuah pusat tarbiah PAS di Taman Meru, mendengar 'nasihat' kononnya, sebaliknya lebih kepada menanam kebencian sesama Islam. Kepala memakai serban Sunnah Nabi SAW, tetapi lidah dan hati lebih menjurus kepada sifat yahudi dan kafirin. Malangnya, setiap tarbiah PAS, tidak ada satupun mengenai kenyataan dan penerangan akan kepentingan dakwah, kepentingan Ummah dan kesatuan Silatur Rahim bangsa melayu. Inilah contoh PAS yang mendakwa parti Islam (konon) tetapi sebenarnya ialah sama seperti parti politik DAP, menanam kebencian dan pepecahan.
Saya berpendapat, sudah sampai masanya kita, pejuang cyber bangsa melayu bergabung dan lebih menekan kepentingan bangsa melayu/Islam semakin terhakis disebabkan kelalaian pemimpin UMNO sendiri merebut kedudukan didalam politik tanpa sedikitpun merasa keperluan menanam semangat bangsa melayu terus bangkit dan hidup.
Pedulikan NGO atau parti kaum lain, merekapun melakukan perkara yang sama kepada kepentingan masing masing.
Sebagai contoh mudah, NUBE (Persatuan Kerani Bank menentang Maybank, sebuah institusi Melayu/UMNO menuntut bonus 80 bulan dengan alasan pihak majikan memberi berbulan bulan bonus kepada kakitangan atasan. Persoalannya ialah:-

a) Kenapa tidak menyerang institusi Bank lain seperti PBB, SCB, OCBC, HSBC......kerana semua Bank ini bukan diurustakbir oleh UMNO/melayu malahan adalah kepunyaan kaum cina, terutama Bank PBB, kepunyaan bilionaire kaum cina.......apakah yang tersirat?

b) Adalah hak exklusif majikan memberi imbuhan kepada kakitangan atasan yang mencapai KPI dan seharusnya didalam Collective Agreement diantara NUBE dan MCBA, NUBE tiada hak mana  mana sudut menuntut bonus 80 bulan atau mencampur urusan pihak majikan, malahan mereka kena bersyukur, Maybank membayar gaji kakitangan malahan memberi kemudahan dan imbuhan yang tiada langsung didalam CA tersebut. Mengapakah NUBE tidak menuntut perkara yang sama di Bank PBB?

c) NUBE adalah satu persatuan yang mempunyai ahli yang besar majoriti adalah melayu tetapi AJK dan setiausaha adalah India, adalah pelik lagi bodoh, majoriti melayu adalah lebih 70% ahli NUBE tetapi diurus oleh kaum India, malahan ada cawangan Bank dimana IRC adalah India dimana ahli NUBE adalah  melayu, apakah ini membuktikan melayu adalah lemah lagi bodoh , tidak boleh mentakbir urus kepentingan sendiri?

d) Apakah ini menjurus satu senario dimana NGO, Persatuan Persatuan dan parti bukan melayu menghentam dan menyerang institusi yang dikuasai oleh melayu...............apakah yang anda dapat baca dari senario ini, ATM, Polis, Felda, Felcra, Bernas, SPRM dan kesemua badan yang dikuasai UMNO/melayu termasuk mahkamah digasak dari semua penjuru arah?.......dan kesemuanya NGO, Persatuan dan parti politik ini adalah dikuasai bukan melayu......apakah melayu masih bodoh dan masih alpa lagi................................

e) Hanya ada dua sahaja akibat sebab dan musabab kelalaian dan kealpaan orang melayu, yakni:-

1) Melayu akan senasib seperti Palestine

2) Mungkin berlaku peristiwa berdarah 13 Mei 1969, kerana setelah orang melayu tertekan kehilangan semua hak dan kekuatan ekonomi dan kemungkinan kuasa politik, melayu akan memberontak, jika mungkin juga Malaysia menjadi negara liberal seperti Singapura, Semua institusi Kesultanan Melayu akan terhapus , penaung Islam apabila terkubur, maka Islam akan menjadi permainan penguasaan perlembagaan baharu yang berkemungkina presidennya adalah bukan melayu.......................

f) Malaysia adalah daripada dua perkataan Malay dan Asia. Bunyinya adalah Malay...dan...Sia, tetapi jika kita mendengar berita cina ianya akan berbunyi Mali...sia, mereka tidak akan menyebut Malay (Melayu)......perasankah anda.....Malaysia adalah gabungan dua perkataan bangsa Melayu (Malay) dan bangsa asia yg lain (Sia) maka itulah Malaysia.

g) Mengapakah sebegitu banyak persatuan dan NGO dikuasai oleh bukan melayu, apakah melayu tidak cerdik, kebanyakan persatuan dan NGO dikuasai India, Singh dan Cina, lihat FOMCA, Majlis Keselamatan Jalan Raya, dll...................malahan edaran surat khabar harian juga dikuasai oleh persatuan gabungan pengedar surat khabar kaum India, jika mereka boikot, maka tiada surat khabar diedarkan didalam pasaran......melayu apa yang kita kuasai melainkan melalui kerajaan UMNO, buat masa sekaranglah. Jika melayu sudah kehilangan kuasa, jangan haraplah kaum cina dan india akan belas kasihankan melayu. Sekarangpun terbukti secara halus atau terang, gabungan DAP, MCA, Gerakan, SUPP dan semua NGO cina menggasak menyerang menghentam semua institusi melayu, apakah UMNO buat? Sudah sampai kita membuang sikap terlalu bertolak ansur bodoh bangang kita kepada bukan melayu, jangan kita membuang anak hanya demi menjaga hati (konon) kaum lain, musuh kita sebenarnya ialah hanya ada dua yakni gabungan bukan melayu yang telah mencuba berdekad dekad untuk menghancurkan melayu dan keduanya ramai dikalangan melayu adalah pengkhianat bangsa sendiri, dan inilah musuh terbesar kita , para munafikin yang terdiri daripada PAS, PKR dan sebahagian orang UMNO sendiri...................jangan lupa kakitangan kerajaan yang makan rasuah demi kekayaan peribadi seperti Kastam yang sudah terkenal sejak dahulu lagi (tahun 70an saya pernah membeli barang rampasan yang murah dari Kastam PP yang tidak diistiharkan)Imigresen, Polis, Kakitangan Pejabat Tanah, JPS,JKR (byk tender bawah meja)...dll. Kenyataannya oalah inilah pengkhianat Bangsa, Agama dan Negara.Pedih tetapi benar....sikap melayu ialah suka makan rasuah jika ada sedikit kuasa, .......tunggulah azab Tuhan jika tidak didunia, tunggu diAkhirat, mungkin sebelum menemui ajal nanti.

Buktinya, tdak perlu, pergilah kerumah mereka mereka diatas, buatlah search di Pejabat Tanah, apa kereta yang mereka pandu, rumah mereka, simpanan mereka......saya boleh bawa siapa siapa kerumah seorang Pengarah JPS (pencen) ada 5 hingga 6 biji kereta, dari Proton ke Estima/Alphaard....banyak sangatkah Gaji Pengarah ini?. Seorang polis berpangkat ASP sahaja memandu kereta mewah Volvo, Accord dan BMW, besar sangatkah gaji ASP? Pegawai imigresen mempunyai banglo 1/2 juta.........gaji sebulan RM20,000 kah?.....

Inilah kaum pengkhianat Negara, Bangsa dan Islam, contoh lusu ialah kastam baru baru ini, pegawai mereka ditangkap, persatuan kastan protes supaya SPRM tidak meneruskan penyiasatan, sepatutnya persatuan kastam menggalakkan penyiasatan SPRM membersih isu rasuah ini, dan lagi lucunya, menjatuhkan moral dan air muka kakitangan kastam (bukan semua kakitangan kastam rasuah, ramai yg jujur, begitu juga yg lain seperti polis, imigresen, jps dll).................sebenarnya mereka takut setelah selesai siasatan SPRM, mereka akan terikut kantoi, maka kenapakah UMNO dipersalahkan isu rasuah?...........mari kita berfikir

No comments:

Post a Comment