Wednesday, April 6, 2011

Kemunafikan Pembangkang

Lihat sahajalah sifat pembangkang bertalam dua muka, bukan bukan talam bermuka muka lagi hipokrit, apabila kejadian kematian seorang pegawai kastam di pejabat SPRM (dipercayai membunuh diri menurut saksi-berita harian) , tiba tiba sahaja dengan lantang dan muka tidak malu (pembangkang munafik), menyuruh kerajaan membentuk Suruhanjaya Diraja untuk menyiasat kejadian ini.
Tujuan mereka hanyalah menjahanamkan kredibiliti institusi pihak berkuasa yang dikuasai oleh ORANG MELAYU SEPERTI SPRM, POLIS, FELDA, TENTERA, JPA, MAHKAMAH dan lain lain lagi. Itulah niat sebenar pembangkang terutama yang bukan melayu khususnya kaum cina dan india termasuk singh.
Saya amat mengenali ramai peguam di Ipoh, terdiri dari kaum cina dan india/singh, majoriti adalah anti kerajjan UMNO/BN dan anti melayu tetapi didalam pada masa yang sama memakan hasil dengan tender atau kontrak PBT dan kerajaan Perak. Mereka ini adalah hipokrit dan pandai berpura pura.
Tujuan mereka hanya satu, menjahanamkan orang melayu sama sekali secara halus dan secara tidak langsung menghapuskan imuniti Raja Raja Melayu, Hak orang Melayu menurut perlembagaan dan Islam.
Malangnya, ada dikalangan orang melayu yang bodoh lagi sombong dari PAS dan PKR menyokong kaum ini, terutama DAP laknatullah yang anti melayu dan Islam.
Sudah sampai masanya, kerajaan menekan tindakan halus lagi khianat PAP semasa lee kuan yew membunuh fikiran melayu dengan digula gulakan..................................bodoh sungguh orang melayu, apakah mereka tidak membaca sejarah Tanah Air dari zaman Melaka sehingga British dan sebelum Merdeka, siapakah yang bertungkus lumus, ribuan orang melayu mati dibunuh cina komunis laknatullah.........mengapakah buta mata dan hati melihat tindak tanduk DAP seperti cina komunis zaman awal kemerdekaan atau sebelum merdeka?
Subhanallah............................................... 

No comments:

Post a Comment