Wednesday, April 6, 2011

Kejadian Aneh Di Malaysia

  • Video Vijandran pada masa suati ketika dahulu, siapakah yang menyimpan video lucah tersebut kalau bukan karpal singh, yang kemudiannya tersebar luas seluruh negara sehingga terjual di kedai kedai video pada harga mahal..........kalau bukan karpal singh pengedarnya, siapakah melakukannya, sudah tentu bukan polis, UMNO atau BN atau Kerajaan. Apa perbezaannya dengan  The Trio yang mendedahkannya perbuatan berzina dengan pelacur cina? The Trio mendapatkan video lucah tersebut dari orang lain, maka mustahilkah ada salinan lain pada pihak ketiga? Mengapakah karpal singh tidak didakwa semasa kes vijandran, sedangkan The Trio pula mahu diambil tindakan.....Vinjandra telah dihukum, maka pelaku zina didalam video tersebut mesti juga dihukum keras. Jika pembangkang menafikan anwar, maka perlu ditubuhkan Suruhanjaya Diraja sebagai pembelaan dan boleh dipanggil pakar pakar forensik dunia.
  • Jam omega tersebut anwar mendakwa ada didalam simpanan isteri , wan zizah, maka kenapa membuat laporan polis kehilangan jam omega itu, lagi pelik ialah kemudian mendakwa ada didalam simpanan isterinya wan zizah, tetapi semasa Press Conference tidak pula membuktikan jam omega tersebut didalam simpanan, malahan boleh pula memberi alasan sia sia untuk ditunjukkan pada wartawan, berani kerana benar maka diatas prinsip jujur dan benar untuk membuktikan anwar sememang tidak bersalah, maka seharusnya wan zizah menunjukkan bukti jam omega didalam simpanan beliau, jika memberi pelbagai alasan untuk tidak menunjukkan pada awam, maka wan zizah, anaknya dan anwar adalah seorang munafik kerana berbohong. Wan Zizah gentar kerana sebenarnya jam omega itu sememangnya tiada didalam simpanan kerana jam omega adalah jam mewah bersiri, setiap pembeli dan tuan punya akan diambil data peribadi berserta no siri khas..........soalnya bolehkah wan zizah dan anwar membuktikan jam omega ada didalam simpanan......? 
  • Vinjandran, Teoh Beng Hock dan wanita melayu yang disangka cina ditekan oleh pembangkang untuk penubuhan Suruhanjaya Diraja demi kebenaran, maka anehnya, kes anwar pula , mengapakah menentang sekeras kerasnya.........kerana takut akan kebenaran sipelaku zina itu adalah anwar?..............
  • karpal singh mengugut semua orang termasuk bloggers BN, IGP dan semua orang jika mendedahkan video tersebut pada umum atau membuat saranan menubuhkan Suruhanjaya Diraja........ini adalah sikap seorang samseng atau gangster, manakan boleh terima seseorang loyar seperti beliau bersikap hipokrit, double standard, putar belit, mengugut orang lain, penipu dan berat sebelah...........mana nak hairan, orang kafir sememangnya bersikap sedemikian.......
  • ada lagi lain kalilah.......

5 comments:

  1. aneh kerana penduduk melayu islam malaysia suka bersolat hajat tapi menafikan petunjuk,,,

    ReplyDelete
  2. Salam Saudari Fre da, komen anda ringkas, tetapi maksudnya saya kena berfikir secara mendalam kerana pertamannya:-

    A) Yang mendirikan Solat Hajat adalah dua pihak bertentangan berlainan Parti dan kepentingan politik, tettapi kesemuanya adalah mereka yang mengucap Dua Kalimah Syahadah. Inilah menakutkan saya kerana Allah mendengar doa mereka, tetapi pada satu pihak berhajat UMNO musnah seperti kaum kafir (saudari faham maksud saya ) manakala satu pihak berhajat negara aman makmur dan sejahtera seperti setiap kali Solat Jumaat

    2. Setelah Solat Hajat, petunjuk semakin jelas pihak yang bersalah dan pihak yang benar, tetapi mengapakah masih ada yang belum menerima kenyataan, malahan bertambah pula tuduhan dan fitnah

    3. Ramaikah yang bersolat hajat itu terdiri daripada golongan yang diterima Solat mereka oleh ALLAH samada Solat Wajoib apatah lagi Solat Hajat, kerana yang mendirikan Solat Hajat itu tidak sedikitpun di aniayi dan dizalimi kerajaan, malahan ada diantara mereka lebih berjaya dan kaya daripada orang UMNO seperti saya

    ReplyDelete
  3. BETUL SGT TU G4,

    setiap solat hajat diadakan adalah utk meminta petunjuk. selepas beberapa ketika, beberapa petunjuk berlaku namun orang2 yg telah meminta petunjuk2 itu tidak pula mahu menerimanya krn menganggap itu bukan petunjuk yg mrk mahu sedangkan Allah telah memberinya!

    sudah berapa kali solat hajat diadakan selepas nwar di buang dari kabinet? Tun pun minta rakyat buat solat hajat masing2 jika ragu2 dgn tindakan Tun. tetapi ramai yg memilih demonstrasi jalanan mengikut hasutan syaitan. selepas itu apa yg Allah SWT tunjukkan kepada kita semua rakyat malaysia?

    sudah berapa kali solat hajat diadakan semasa nwar dibicarakan pertama kali dulu? semua yg bersolat hajat memohon Allah tunjukkan kebenaran.
    namun aku pernah dengar doa seorang manusia ni masa dlm kecoh2 kata nwar disuntik hiv, diracun, katanya "Ya Allah! jika benar anwar disuntik hiv, diberi racun arsenik, Engkau ambillah nyawanya dgn segera agar dia tidak tersiksa!" keh! keh! Allah SWT tunjukkan dah sampai hari ni sihat walafiat, malah aktivitipun tak tersekat2....

    semasa nwar dlm penjara, selain demonstrasi jalanan, pensimpati2 nwar juga kerap adakan solat2 hajat dimerata pelosok negara. apa yg Allah SWT tunjukkan selepas itu? seorang demi seorang rakan2 rapatnya meninggalkan dia setelah menyedari lakonan hebatnya berpura2 sakit!

    selepas diberi passportnya (pm lemah mana masa ni?) & dibebaskan krn kononnya dia sakit. ladi sekali ramai yg buat solat hajat minta dia selamat menjalani pembedahan pinggang di munich, konon! tapi Allah SWT Maha Kaya. orang2 pkr sendiri bagitahu nwar tidak menjalani apa2 pembedahan tp pergi makan angin & berjumpa bapa angkatnya di sana. gambar2nya menjadi bukti.

    gedebuk gedebak gedebuk gedebak, pembantu peribadi @ pembancuh kopi buat laporan polis kena anu dgn anunya nwar plak! nwar lari ke kedutaan turki, kononnya ada orang nak bunuh dia! pensimpati2nya sekali lagi pakat2 buat solat hajat. apa yg Allah SWT tunjukkan?

    dia enggan mengaku & kes ini terus dibawa perkara ke mahkamah. sampai hari ni, lebih 50kali tertangguh...mcm2 alasan dia beri utk elakkan hukuman. sumpah muhabalah taknak sedangkan orang yg dia tuduh fitnahkan dia sudahpun bersumpah diliwat. orang yg dia tuduh fitnahkan dia juga sudah ke Mekah bermunajat kpd Allah di depan Ka'abah!

    tup tup Allah SWT tunjukkan pula dgn lahirnya kes terbaru ni. bukan dari orang yg dia tuduh tapi kawan lama & baiknya sendiri!!.. kali ni ada video!!! mana nak sorok muka lagi? disebalik bini & anak2? kesian mrk yg tidak bersalah. errr...tp mrk juga berusaha bersungguh2 utk menegakkan benang basah!!..40kali kantoi daaaaa....
    kita akan terus lihat petunjuk2 yg Allah SWT bagi selepas ini...Insyaallah

    ReplyDelete
  4. Artikel yang sangat bermanfaat sekali, semoga artikel ini juga bermanfaat untuk orang yang sudah membaca.
    Cara Menghilangkan Jerawat
    .

    ReplyDelete