Friday, April 29, 2011

Sumpah Laknat Dato T

Semalam saya berada dimasjid menunggu upacara sumpah Laknat oleh Dato T selepas Solat Jumaat, ingatkan hendak mengambil beberapa shot, tetapi memandangkan sikap agresif pengikut PKR dan PAS, saya batalkan kerana tak pasal2 kamera set saya RM10,000 jahanam. Dicelah2 kekecohan itu, terselit saya melihat adegan bodoh lagi bangang PKR dan PAS, dan terdapatr beberapa orang kafir PKR membuat kecoh didalam dewan Solat. 
Bukti inilah menunjukkan bahawa PKR bukan sahaja pengkhianat bangsa malahan pengkhianat dan pencacai agama Islam, mahu sahaja saya kerobekkan perut mereka dengan kerambit bisa, namun terfikir ini adalah didalam dewan Solat, jika diluar sana, Insyallah ada yang terburai perut . Menggigil tubuh pendekar saya melihat kelibat biadap PKR dan PAS terhadap Rumah Allah dan inilah cermin didikan anwar si penzina peliwat...................amaran saya kepada PKR dan PAS yang biadap terhadap rumah Allah, jika berlaku lagi perkara sedemikian diulangi, bersiaplah peristiwa berdarah terutama kaum kafir laknatullah PKR dan DAP
Sikap biadap dan kurang ajar kamu telah melampaui batas, sudahlah anwar memberi alasan bodoh lagi bangang untuk tidak melakukan sumpah laknat terhadat kes liwat dan zina, kenapa dihalang orang lain melakukannya, melainkan anwar memang penzina didalam video tersebut.
Pemuda keadilan bersikap tidak adil kepada pihak lain yang ingin mengamalkan demokrasi, mengapa dihalang, bila difikir2 sedalamnya, memang tidak masuk akal sedikitpun kerana tidak langsung mendatangkan masalah dan kerosakan kepada PKR, selagi pihak lain ingin melaksanakan mengikut lunas undang2 dan hukum syariat, mengapakah perangai seperti babi menyondol menghalang pihak lain.
Jika PKR dipaihak yang benar, sila lakukanlah sumpah laknat secara live, TV3 dan RTM berbesar hati boleh berkerjasama. Sudahlah anwar dan wan zizah kawin lari di siam, memalukan, pengikut pun perangai macam BABI HUTAN, menyondol tidak tentu arah

Inilah bukti nyata lagi jelas , UMNO di pihak yang benar dan pejuang bangsa Melayu dan Islam, sebaliknya PKR dan PAS adalah pengkhianat melaytu dan Islam

wassalam

No comments:

Post a Comment